Sala de 4 Años

Aos catro anos comeza a afianzarse a autonomía nos mozos, aspecto amplamente tido en conta no traballo cotián.

O xogo comeza a facerse máis socializado e a dinámica das actividades lúdicas cotiás e as relacionales con proxectos específicos de cada área da aprendizaxe; comezan a enriquecerse amplamente.

O traballo que se realiza pode xurdir de emerxentes do grupo como tamén dunha análise dos intereses da idade, a partir do traballo conxunto entre o equipo directivo e docente. A intencionalidade é provocar a través das presentación de diferentes temas, situacións para que cada mozo despregue as súas habilidades e capacidades achegándose así a experiencias creativas e enriquecedoras. 

PROYECTOS

Los Valores:

Nos parece importante trabajar con los chicos sobre la importancia de respetar las normas de convivencia para poder formarlos como buenas personas.

Elegimos nuestro nombre:

Simulacro de votación con preparación de D.N.I., boletas, cuarto oscuro, etc.

Proyectos institucionales:

Día das Letras Galegas; Revolución de Mayo; Día de la Bandera; Día de la Independencia; Día de Galicia.

De la cabeza a los pies:

Conociendo el funcionamiento de nuestro cuerpo.

Órganos principales. Sistema respiratorio, circulatorio y digestivo. Los huesos, músculos. Cuidados e higiene del cuerpo. Hablamos de la importancia de la independencia.

Educación sexual haciendo referencia a la privacidad y al respeto por las diferencias entre ambos sexos.

Los alimentos. Pirámide nutricional.

¡A cuidarse!:

Prevención de accidentes.

Proyecto anual del Área de Matemática:

– Nociones espaciales, temporales, de tamaño, color y textura.

– Nociones de cantidad.

“Había una vez… un reino amarillo”:

Crear un cuento, sonorizarlo, actividades grafo-plásticas en tridimensión, dramatizaciones e investigaciones. En el mismo proyecto se integran contenidos, de todas las áreas curriculares.

Proyectos Literarios:

Narraciones, creación de rimas, adivinanzas en gallego, poesías.

Arte:

Se trabajó con las obras de los  artistas:  Miró y  Nicolás Uriburu.

Los chicos trabajan distintos contenidos: FORMA, COLOR, TEXTURA.

Diferencian entre trabajos Figurativos y no Figurativos. Se realizan lecturas de láminas y se les brinda a los chicos, la posibilidad de crear, imaginar y expresarse.


Unidades Didácticas

COÑECENDO O meu XARDÍN:

Elaboráronse normas de convivencia, os mozos foron establecendo un vínculo moi sólido cos seus docentes e  paulatinamente foron incorporando hábitos e  rutinas propias da sala.

O meu CORPO:

Dentro de devandita Unidade Didáctica traballouse sobre as distintas partes do corpo, vestimentas, alimentación, Educación Sexual, deportes, os sentidos, hixiene e distintos profesionais da saúde que colaboran  para  mellorar a calidade de vida.

Os ALIMENTOS:

Tendo como obxectivo coñecer os alimentos que consumimos diariamente, as diferenza e semellanzas que existen tendo en conta distintos aspectos : como conservalos para o consumo, datas de vencimiento, lugar onde se adquiren, formas de presentación dos mesmos. A Unidade integra todas as áreas  curriculares: matemática, indagación do medio social e natural, lingua e literatura e  plástica.

Os ANIMAIS:

Traballarase sobre as distintas características, hábitat, alimentación, crías, coidados e respecto cara aos mesmos. Clasificación: domésticos, salvaxes e de granxa.