Sala de 4 Años
Aos catro anos comeza a afianzarse a autonomía nos mozos, aspecto amplamente tido en conta no traballo cotián.
O xogo comeza a facerse máis socializado e a dinámica das actividades lúdicas cotiás e as relacionales con proxectos específicos de cada área da aprendizaxe; comezan a enriquecerse amplamente.
O traballo que se realiza pode xurdir de emerxentes do grupo como tamén dunha análise dos intereses da idade, a partir do traballo conxunto entre o equipo directivo e docente. A intencionalidade é provocar a través das presentación de diferentes temas, situacións para que cada mozo despregue as súas habilidades e capacidades achegándose así a experiencias creativas e enriquecedoras.
PROYECTOS
Los Valores:
Nos parece importante trabajar con los chicos sobre la importancia de respetar las normas de convivencia para poder formarlos como buenas personas.
Elegimos nuestro nombre:
Simulacro de votación con preparación de D.N.I., boletas, cuarto oscuro, etc.
Proyectos institucionales:
Día das Letras Galegas; Revolución de Mayo; Día de la Bandera; Día de la Independencia; Día de Galicia.
De la cabeza a los pies:
Conociendo el funcionamiento de nuestro cuerpo.
Órganos principales. Sistema respiratorio, circulatorio y digestivo. Los huesos, músculos. Cuidados e higiene del cuerpo. Hablamos de la importancia de la independencia.
Educación sexual haciendo referencia a la privacidad y al respeto por las diferencias entre ambos sexos.
Los alimentos. Pirámide nutricional.
¡A cuidarse!:
Prevención de accidentes.
Proyecto anual del Área de Matemática:
– Nociones espaciales, temporales, de tamaño, color y textura.
– Nociones de cantidad.
“Había una vez… un reino amarillo”:
Crear un cuento, sonorizarlo, actividades grafo-plásticas en tridimensión, dramatizaciones e investigaciones. En el mismo proyecto se integran contenidos, de todas las áreas curriculares.
Proyectos Literarios:
Narraciones, creación de rimas, adivinanzas en gallego, poesías.
Arte:
Se trabajó con las obras de los artistas: Miró y Nicolás Uriburu.
Los chicos trabajan distintos contenidos: FORMA, COLOR, TEXTURA.
Diferencian entre trabajos Figurativos y no Figurativos. Se realizan lecturas de láminas y se les brinda a los chicos, la posibilidad de crear, imaginar y expresarse.
Unidades Didácticas
COÑECENDO O meu XARDÍN:
Elaboráronse normas de convivencia, os mozos foron establecendo un vínculo moi sólido cos seus docentes e paulatinamente foron incorporando hábitos e rutinas propias da sala.
O meu CORPO:
Dentro de devandita Unidade Didáctica traballouse sobre as distintas partes do corpo, vestimentas, alimentación, Educación Sexual, deportes, os sentidos, hixiene e distintos profesionais da saúde que colaboran para mellorar a calidade de vida.
Os ALIMENTOS:
Tendo como obxectivo coñecer os alimentos que consumimos diariamente, as diferenza e semellanzas que existen tendo en conta distintos aspectos : como conservalos para o consumo, datas de vencimiento, lugar onde se adquiren, formas de presentación dos mesmos. A Unidade integra todas as áreas curriculares: matemática, indagación do medio social e natural, lingua e literatura e plástica.
Os ANIMAIS:
Traballarase sobre as distintas características, hábitat, alimentación, crías, coidados e respecto cara aos mesmos. Clasificación: domésticos, salvaxes e de granxa.