Visita de Don Xesús Alonso Montero, Presidente de la Real Academia Gallega

El lunes 2 de mayo a primera hora, el Presidente de la Real Academia Gallega de visita en Buenos Aires tuvo un encuentro con el alumnado de nuestro instituto que le ofreció un homenaje.
A la presentación siguieron una sentidas palabras del catedrático y previo a la entrega de unos recuerdos por parte de nuestros alumnos, el coro del Instituto ofreció al invitado un breve concierto.

“Este Instituto Santiago Apóstol merecía un recoñecemento especial, por parte da UNESCO: Non hai outro tan particular e, en certo modo heróico. Aquí mantense aceso o lume do idioma de Galicia, da súa literatura, das súas cancións, a miles de leguas da terra. Aquí fálase e cántanse as súas palabras que, nun tempo -1936/1976- foron perseguidas ou aldraxadas, por quen tiñan a obriga moral de defendela. Aquí é onde as defenderon, Castelao, Luís Seoane, Lorenzo Varela e tantos outros. Hoxe o Santiago Apóstol é un dos mellores froitos de aquela semente. Eu non teño palabras para agradecer o que facedes e as atencións de que fun obxecto. Saudiña e que cante o merlo.”
(Estampado por el Presidente de la RAG en el libro de visitas del Instituto).