FINALES DE LOS XOGOS DO SANTIAGO 2017

El viernes 10 de Noviembre todo el alumnado del nivel primario y secundario acompañados por maestros, profesores y directivos, participaron de la final de los Xogos 2017 en el campo de deportes de Olivos. Durante la mañana se organizaron juegos y carreras atléticas y durante la tarde los chicos y docentes jugaron libremente. Por último, llegó el momento tan esperado por todos: ¿quién se llevaría este año la copa?… Por solo 20 puntos de diferencia, por segundo año consecutivo, el ganador fue LUGO con 1580 puntos, seguido por OURENSE con 1560 puntos, PONTEVEDRA con 1415 puntos y A CORUÑA con 1385 puntos. Agradecemos a todos los chicos y a la presencia delas familias que pudieron acercarse para compartir este hermoso encuentro. Nos reencontramos el próximo año!

————————————————————————————-

O venres, 10 de novembro, todo o alumnado dos niveis Primario e Secundario do noso instituto acompañado por mestres, profesores e directivos, participou da final dos Xogos do Santiago 2017 no campo de deportes de Olivos. Durante a mañá desenvolvéronse xogos e carreiras atléticas e durante a tarde os mozos, mozas e docentes xogaron libremente. Como peche, chegou o momento tan esperado por todos… Quen levaría este ano a copa? Por só 20 puntos de diferenza, por segundo ano consecutivo, o gañador foi o equipo que representa a Lugo con 1580 puntos. Ourense ocupou o 2.º posto con 1560 puntos, Pontevedra o 3.eiro con 1415 puntos e A Coruña ocupou o 4.º lugar con 1385 puntos. Agradecémoslles a todos os mozos e mozas e a aquelas familias que puideron achegarse para compartir este fermoso encontro o seu acompañamento. Reencontrámonos o vindeiro ano!